خداوندا بازم دلم گرفته خدا جوون کمکم کن + عکس






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


شبنشینها

هر چیزی که در آسمونا دنبالش میگردید

خدایا سلام

لازم به توضیح نیست

میدونی که دوست دارم

خشم آسمان

 


S A L I J O O N

 

 

خیلی زیاد

دوست دارم نه به خاطر رفتن به بهشت نه

به خاطر نرفتن به جهنم هم نیست که

دوست دارم چون سزاوار دوس داشتنی


S A L I J O O N

 

اگه شما را دوست نداشته باشم چه کسی را دوست داشته باشم

خدایا یه ماه مبارک دیگه آمد

 


S A L I J O O N

 

هر سال همش از این میترسم که مبادا به خاطر بیماری "دیابتم" منو به مهمونیت راه ندی

خدا جوون امسال قند خونم خیلی بال هستش

نکنه نتونم روزه بگیرم

نکنه منو به مهمونی بزرگت راه ندی

خدایا میدونم بنده خوبی براتون نیستم

ولی من بدم شما که خوبید

http://www.yjcphotos.ir/photos/Images/large/File_1959_36403.jpg

اصلا" من بد من کاهل نماز من ......

ببین خدا جوون اگر هم کار بدی کردم از روی دشمنی و نافرمانی نبوده

جوونی کردم گرفتار وسوسه شیطان و هوای نفس شدم

 


 

خدا جوون من بد هم که باشم یه هدیه از طرف شما درونم قرار گرفتهاونم دل هستش

بلاخره ما بدا هم دل داریم دیگه

خدایا یه وقت نگید که حق ندارم بیام مهمونیتون

تصاویری زیبا از شب های قدر

همینجوری دلم از این دنیای سراسر ریا و گناه و نامردی گرفته

اگر شما هم منو از مهمونیتون بیرون کنی ....

تصاویری زیبا از شب های قدر

نه نه نه اصلا" فکرشم آزارم میده

خدا جوون کمکم کن

تصاویری زیبا از شب های قدر

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,ساعت22:3توسط شبنشین | |